SWTShell je objekt v JVM (Java Virtual Machine), ktorý slúži ako rodičovské okno pre grafické objekty vytvárané v jazyku Java.
Umožňuje aplikačnému programátorovi vytvoriť prvky grafického užívateľského rozhrania v rámci behu skriptu schémy pomocou grafickej knižnice SWT.
Vloženie SWTShell objektu
- V nástrojovej lište Kreslenie stlačte tlačidlo SWTShell .
- Umiestnite kurzor na pozíciu v schéme, kde bude roh objektu a kliknite myšou.
- Umiestnite kurzor na pozíciu v schéme, kde bude protiľahlý roh objektu a kliknite myšou.
Skript
Referenčná premenná
Slúži na pomenovanie SWTShell objektu pre použitie v skripte formou referenčnej premennej.
Metadáta
Priradenie aplikačných dát (metadáta) grafickému objektu. Ak má objekt nejaké metadáta, zobrazí sa v tlačidle meno prvého záznamu metadát. Ak má viac záznamov bude za menom ",..." .
Udalosť
Parameter nemá v prípade SWTShell význam.
Poznámka pre aplikáciu D2000 Tenký klient
Objekt SWT Shell nie je možné implementovať na Tenkého
klienta.
Viac pravidiel na stránke Pravidlá kreslenia a vlastnosti objektov pre D2000 Tenký klient.
Súvisiace stránky:
Pridať komentár