...
Toto konfiguračné okno sa môže otvoriť aj v procese D2000 CNF - stlačenie tlačidla v D2000 GrEditore a výber konkrétnej bitmapovej palety.
1 | Výber typu hodnoty objektu. |
2 | Každý riadok palety predstavuje jeden stavový skript a skupinu parametrov, ktoré sa uplatnia na bitovú mapu v prípade platnosti tohto skriptu. Môže sa zadať až 100 riadkov, ktoré sú očíslované. |
3 | Výber spôsobu zobrazovania bitovej mapy pre daný stavový skript. |
Popis
Textový reťazec popisujúci danú bitmapovú paletu.
Možnosť použiť Slovník (pre otvorenie stlačte CTRL+L).
...
Pre každý riadok bitmapovej palety je možné definovať nasledovné parametre (1 až 6):
1 | Kľúčové slová tvoriace konkrétny stavový skript. |
2 | Výber spôsobu zobrazovania bitovej mapy. |
3 | Výber prvej farby monochromatickej bitovej mapy. |
4 | Výber druhej farby monochromatickej bitovej mapy. |
5 | Výber farby pozadia bitovej mapy. |
6 | Výber konkrétnej bitovej mapy alebo definovanie sekvencie bitových máp. Sekvencia sa definuje len pre spôsoby zobrazenia Prepínajúci, Pomaly prepínajúci, Rýchlo prepínajúci a Veľmi rýchlo prepínajúci. Vzhľadom na veľkosť tlačidiel určených na výber bitovej mapy sú tieto tlačidlá pre jednotlivé riadky palety umiestnené do dvoch stĺpcov. Viac informácií o sekvencii bitových máp nájdete v kapitole Definovanie animovanej sekvencie. |
Farba zodpovedajúca položke 4 sa definuje pre spôsob zobrazenia Pomaly blikajúci, Blikajúci a Rýchlo blikajúci. Monochromatická bitová mapa sa potom striedavo vykresľuje farbami 1.F (položka 3) a 2.F (položka 4).
...
Pre každý riadok bitmapovej palety sa definuje spôsob zobrazenia bitových máp. Tento spôsob určuje, ako bude bitová mapa vykresľovaná v grafickej schéme otvorenej v procese D2000 HI. Jednotlivé spôsoby zobrazovania sú popísané v nasledujúcej tabuľke.
Spôsob zobrazenia | Kreslenie objektu |
Podľa predchodcu | Použije sa spôsob zobrazenia podľa posledne platného stavového skriptu. |
Normálny | Bitová mapa je kreslený prvou farbou - položka 3 (pre monochromatické bitové mapy). |
Zakázaný | Bitová mapa je kreslený prvou farbou - položka 3 (pre monochromatické bitové mapy). Pri tomto zobrazení je ovládanie objektu zakázané. |
Nekreslený | Bitová mapa nie je v grafickej schéme otvorenej v procese D2000 HI kreslená vôbec. |
Blikajúci Pomaly blikajúci Rýchlo blikajúci | Bitová mapa bliká - striedavo sa vykresľuje prvou farbou (1.F - položka 3) a druhou farbou (2.F - položka 4). Pre monochromatické bitové mapy. |
Prepínajúci Pomaly prepínajúci Rýchlo prepínajúci Veľmi rýchlo prepínajúci | Tento spôsob zobrazenia sa používa pri vykresľovaní sekvencie bitových máp. Bitové mapy definovanej sekvencie sa striedavo vykresľujú, čím vzniká jednoduchá animácia. Ak použijete tento spôsob zobrazenia pre iný grafický objekt ako bitovú mapu, kreslí sa tento objekt rovnako ako pri spôsobe zobrazenia Normálny. |
Info | ||
---|---|---|
| ||
Konfigurácia paliet |
...