Funkcia vytvorí v EDA prostredí aliasy podľa kódov alebo identifikátorov vektorov. V prvom stĺpci štruktúry je zoznam aliasov a v druhom stĺpci je ich namapovanie na skutočné id/kódy vektorov.
Deklarácia
%EDA_SetEnvAlias( TEXT in _envName, REC in _aliases, INT out _errorCode );
Parametre
Parameter | Dátový typ | Typ | Popis | |
---|---|---|---|---|
1 | envName | TEXT | IN | Názov prostredia. |
2 | aliases | REC | IN | Dvojstĺpcová textová alebo celočíselná štruktúra. |
3 | errorCode | INT | OUT | Chybový (návratový) kód. |
Použitie
RECORD NOALIAS (SD.ARR_TEXT2) _aliases RECORD NOALIAS (SD.EDA_ReadValuesFromVektor_Params_V1) _readParams RECORD NOALIAS (SD.ARR_REAL) _values TEXT _envName INT _retCode TIME _bt, _et ; vytvorí prostredie _envName := "TEST_ENV" CALL %EDA_CreateEnv(_envName, _retCode) ; v prostredí nadefinuje alias vektora _aliases[1]^val1 := "alias" ; alias kódu vektora _aliases[1]^val2 := "VECTOR.CODE.1" ; skutočný kód vektora CALL %EDA_SetEnvAlias(_envName, _aliases, _errorCode) ; načíta vektor s aplikáciou prostredia a jeho aliasov _readParams[1]^structVersion := 1 _readParams[1]^envName := _envName _bt := SysTime _et := %AddIntervalLocal(_et, 86400) CALL %EDA_ReadValuesFromVektorRec("VECTOR.TEST.ALIAS", _bt, _et, 0, _readParams, _values, 1, _retCode) |
Súvisiace stránky:
Pridať komentár