Porovnávané verzie

Kľúč

  • Tento riadok sa pridal
  • Riadok je odstránený.
  • Formátovanie sa zmenilo.

...

Druhý spôsob použitia EDA debuggera je odštartovanie výpočtu na ladenie priamo z ESL skriptu. Na takéto použitie slúžia podporné funkcie grafického objektu EDA debugger. V prvom kroku je potrebné vytvoriť spojenie pre ladenie s procesom vykonávajúcim EDA výpočty. Na nadviazanie takéhoto spojenia slúži funkcia %HI_EDADebugOpen. Ukončenie ladiaceho pripojenia sa vykonáva funkciou %HI_EDADebugClose. Po vytvorení ladiaceho spojenia je možné spustiť výpočet existujúceho vypočítaného vektora na ladenie zavolaním funkcie %HI_EDADebugVectorRec. Zavolaním funkcie %HI_EDADebugCalcFunctionRec sa spustí ladenie výpočtu vlastného EDA-L predpisu. Funkcie %HI_EDADebugVectorRec a %HI_EDADebugCalcFunctionRec nečakajú na skončenie nimi rozbehnutého výpočtu.

Tretím spôsobom je možnosť editácie predpisu vektora. Pre editáciu je nutné vložiť počiatočný predpis pomocou volania %HI_SetText. Upravený zápis je následne možné získať volaním funkcie %HI_GetText. Stlačením tlačidla "Kontrola syntaxe" je generovaná udalosť OnDebuggerAction.

Grafický objekt EDA debugger použitý v schéme otvorenej v HI vyzerá nasledovne:

...