EDA_SetMasterEntityEx
!!!Funkcia sa už nepoužíva. Odporúčame použiť funkciu EDA_UpdateVectorRec!!!
Funkcia nastaví vektoru príznak master entity. Pri modifikácii dát vektora sa do tabuľky EDA_MASTER_ENTITY zapíše ID master entity, čas, kedy bol vektor modifikovaný a ID vektora. Aplikačne je potom možné túto tabuľku prečítať a zmazať jej obsah.
Deklarácia
%EDA_SetMasterEntityEx( INT/TEXT in _vector, INT in _masterEntity, TEXT in _userName, INT out _errorCode ); |
Parametre
Parameter | Dátový typ | Typ | Popis | |
---|---|---|---|---|
1 | vector | INT/TEXT | IN | Id/kód vektora. |
2 | masterEntity | INT | IN | Id master entity. 0 zruší zapisovanie do tabuľky EDA_MASTER_ENTITY. |
3 | userName | TEXT | IN | Meno užívateľa, ktorý vykonal zmenu. |
4 | errorCode | INT | OUT | Návratový kód. |
Štruktúra tabuľky EDA_MASTER_ENTITY:
Parameter | Dátový typ | Popis | |
---|---|---|---|
1 | ID_MASTER_ENTIT | INTEGER NOT NULL | ID master entity, ktorá bola zmenou vektora ovplyvnená. |
2 | CHANGE_TIME | DATE NOT NULL | Čas zmeny (v UTC). |
3 | ID_VEKTOR | INTEGER NOT NULL | ID vektora, ktorý bol zmenený. |
Súvisiace stránky:
Pridať komentár