Pod pripojovaním objektu v grafickom editore sa rozumie spojenie grafického objektu s objektom systému D2000. Podľa spôsobu pripojenia poznáme dva typy pripojovania:

Všetky typy pripojovania môžu byť aplikované na jeden grafický objekt súčasne. Napríklad objekt Tlačidlo môže zobrazovať hodnoty niektorého objektu (pripojovanie na zobrazenie), vo forme špecifikovanej ktoroukoľvek z možných paliet (pripojovanie na palety) a zároveň ovládať hodnotu tohto, prípadne iného, objektu systému D2000 (pripojovanie na ovládanie).

Parametre pripojovania objektov v grafickom editore sa definujú pomocou paletky Pripojenie objektu. Táto paletka obsahuje v závislosti na type vybratého grafického objektu niekoľko stránok, ktoré umožňujú definovať jednotlivé skupiny parametrov pripojenia.


Výber pripojovaného objektu

Predtým, ako začnete definovať parametre pripojenia, je potrebné príslušný grafický objekt vybrať. Objekt, ktorý chcete pripojiť, vyberiete rovnakým spôsobom ako pri editovaní - kapitola Výber objektov.

Konfigurácia paliet
Pripojovanie objektu na zobrazenie
Pripojovanie objektov na palety
Pripojovanie objektov na ovládanie
Zobrazenie pripojených objektov