Ovládanie objektov typu Text
V prípade, že na grafický objekt bol pripojený (pripojenie na ovládanie) objekt, ktorého hodnota je typu Text (napr. užívateľská premenná), potom kliknutím myši na daný objekt sa zobrazí ovládacie okno, ktoré pozostáva z dvoch častí (záložiek):
Stav a ovládanie objektu
Informácie o objekte
Kotva |
---|
| ovladanie_objektu |
---|
| ovladanie_objektu |
---|
|
Stav a ovládanie objektu...
Image RemovedImage Added
Spodná časť okna obsahuje jednu záložku určenú na
ovládanie výstupnej hodnoty objektu.
MANUÁLNE
Záložka umožňuje manuálne nastaviť hodnotu výstupného objektu spolu s užívateľskými príznakmi.
Image RemovedImage Added
|
1 | V závislosti od prítomnosti tlačidla |
Vykonaj v Vykonať v ovládacom okne, má tlačidlo |
Nastav Nastaviť dve možné funkcie:
- Tlačidlo
|
Vykonaj sa - Vykonať sa v okne nenachádza. Stlačením tlačidla
|
Nastav - Nastaviť sa vykoná povel na nastavenie hodnoty a súčasne i flagov (príznakov) hodnoty.
- Tlačidlo
|
Vykonaj sa - Vykonať sa v okne nachádza. Stlačením tlačidla
|
Nastav - Nastaviť sa iba "pripraví" nastavenie hodnoty a súčasne i flagov (príznakov) hodnoty.
|
2 | Tlačidlo je v okne prítomné, ak bola pri konfigurácii pripojenia grafického objektu v procese D2000 GrEditor vybratá voľba Aj s potvrdením. Stlačením |
tlačidla Vykonaj sa tlačidla Vykonať sa vykoná povel na nastavenie hodnoty a flagov (príznakov) hodnoty, ktoré boli "pripravené" na nastavenie stlačením |
tlačidla Nastavtlačidla Nastaviť. |
3 | Vstupné políčko na zápis hodnoty (textu) objektu. |
4 | Nastavenie flagov (príznakov) hodnoty objektu. |
|