Porovnávané verzie

Kľúč

  • Tento riadok sa pridal
  • Riadok je odstránený.
  • Formátovanie sa zmenilo.

...

  1. Vytvorenie tzv. Event Wrapper Factory objektu. V tomto kroku je trieda ExampleHandler analyzovaná. Nový objekt factory v sebe implementuje spracovanie prichádzajúcich RPC volaní a ich mapovanie na volania metód triedy ExampleHandler. Význam použitých parametrov je nasledovný:
    • ExampleHandler.class referencia na triedu, ktorá definuje mapovanie
    • session  preklad mien

      Blok kódu
      languagejava
      themeEclipse
      EventWrapperFactory<ExampleHandler> factory = EventWrapperFactory.createFactory(ExampleHandler.class, session);


  2. Registrácia inštancie triedy ExampleHandler pre prijímanie RPC volaní do konkrétnej session. Po tomto kroku bude možné adresovať volanie RPC Parse aj do použitej session.

    Blok kódu
    languagejava
    themeEclipse
    ExampleHandler handler = new ExampleHandler();
    factory.registerNewHandler(session, handler);


  3. Uloženie HOBJ dynamického objektu session, aby bolo možné neskôr volať späť. V tele ľubovoľnej RPC v ESL je možné zistiť adresu (HOBJ procesu a objektu) volajúceho nasledovným spôsobom:

    Blok kódu
    languageesl
    themeRDark
    INT _sessionHobj

...

  1. 
    RPC PROCEDURE Register

...

  1. 
    _sessionHobj := %GetRPCCallerProcess()

...

  1. 
    END Register

...



  1. Volanie

...

  1. RPC

...

  1. z prostredia ESL.

...

  1. Namiesto

...

  1. mena

...

  1. objektu

...

  1. je

...

  1. použité

...

  1. [(0)

...

  1. ]

...

  1. pretože

...

  1. v

...

  1. JAPI

...

  1. neexistuje

...

  1. ekvivalent

...

  1. objektu

...

  1. typ

...

  1. Event.

...

  1. Namiesto

...

  1. mena

...

  1. procesu

...

  1. je

...

  1. použité

...

  1. (_sessionHobj)

...

  1. pretože

...

  1. session

...

  1. je

...

  1. v D2000 DODM

...

  1. dynamický

...

  1. objekt

...

  1. typu

...

  1. proces

...

  1. a na jeho

...

  1. meno

...

  1. sa

...

  1. nedá

...

  1. použiť

...

  1. ako

...

  1. identifikátor

...

  1. v zdrojovom kóde.

...

  1. Blok kódu
    languageesl
    themeRDark

...

  1. INT _r
    CALL 

...

  1. [(0)

...

  1. ] Parse("12", _r) ON (_sessionHobj)

...



...

Kotva
1
1
1 D2000 logická hodnota je štandardne mapovaná vymenovaným typom sk.ipesoft.d2000.base.VBool. Pre zjednodušenie použitia je umožnené mapovať typom java.lang.Boolean, pričom je hodnota vOscillate mapovaná ako false.

...