Textov=C3=BD zobrazova=C4=8D umo=C5=BE=C5=88uje v grafickej sch=
=C3=A9me zobrazi=C5=A5 hodnotu textov=C3=A9ho objektu syst=C3=A9mu D2000 - =
u=C5=BE=C3=ADvate=C4=BEsk=C3=A1 premenn=C3=A1, meran=C3=BD bod.
=
span>
Vytvorenie textov=C3=A9ho zobrazova=C4=8Da
- V n=C3=A1strojovej li=C5=A1te Kreslenie stla=C4=8Dte tla=C4=8Didlo Textov=C3=BD =
zobrazova=C4=8D <=
img class=3D"confluence-embedded-image" draggable=3D"false" alt=3D"tla=C4=
=8Didlo Textov=C3=BD zobrazova=C4=8D" src=3D"29d6c049098155d432ca8cc960a18c=
6f" data-image-src=3D"/download/attachments/17269484/button_pristroje_text.=
png?version=3D1&modificationDate=3D1507828991463&api=3Dv2" data-unr=
esolved-comment-count=3D"0" data-linked-resource-id=3D"17276240" data-linke=
d-resource-version=3D"1" data-linked-resource-type=3D"attachment" data-link=
ed-resource-default-alias=3D"button_pristroje_text.png" data-base-url=3D"ht=
tps://doc.ipesoft.com" data-linked-resource-content-type=3D"image/png" data=
-linked-resource-container-id=3D"17269484" data-linked-resource-container-v=
ersion=3D"1" title=3D"tla=C4=8Didlo Textov=C3=BD zobrazova=C4=8D" width=3D"=
25" height=3D"23">.
- Umiestnite kurzor na poz=C3=ADciu v sch=C3=A9me, kde bude roh zobrazova=
=C4=8Da a kliknite my=C5=A1ou.
- Umiestnite kurzor na poz=C3=ADciu v sch=C3=A9me, kde bude proti=C4=BEah=
l=C3=BD roh zobrazova=C4=8Da a kliknite my=C5=A1ou.
Konfigur=C3=A1cia parametrov pripojenia textov=C3=A9ho zobrazova=C4=8Da =
prebieha v palet=
ke Pripojenie objektu prostredn=C3=ADctvom nasledovn=C3=BDch z=C3=A1lo=
=C5=BEiek:
Objekt
Pripojen=C3=BD objekt
Definovanie objektu typu text (u=C5=BE=C3=ADvate=C4=BEsk=C3=A1 premenn=
=C3=A1, po=C4=8D=C3=ADtan=C3=BD bod alebo =C5=A1trukt=C3=BArovan=C3=A1 prem=
enn=C3=A1), ktor=C3=A9ho hodnotu bude zobrazova=C4=8D zobrazova=C5=A5.
V pr=C3=ADpade objektu typu =C5=A0trukt=C3=BArovan=C3=A1 premenn=C3=A1, je potrebn=
=C3=A9 ur=C4=8Di=C5=A5, hodnota ktorej bunky sa m=C3=A1 v zobrazova=C4=8Di =
zobrazova=C5=A5. Jednozna=C4=8Dn=C3=A1 poz=C3=ADcia bunky v =C5=A1trukt=C3=
=BArovanej premennej je definovan=C3=A1 n=C3=A1zvom st=C4=BApca (parameter =
St=C4=BApec) a =C4=8D=C3=ADslom riadku (parameter Riadok).&nb=
sp;Pre objekt typu =
Pole hodn=C3=B4t je potrebn=C3=A9 ur=C4=8Di=C5=A5, ktor=C3=BD prvok=
po=C4=BEa m=C3=A1 zobrazova=C4=8D zobrazova=C5=A5.
=C5=A0t=C3=BDl
Definovanie textov=C3=A9ho =C5=A1t=C3=BDlu pre zobrazovan=C3=BD text.
Ovl=C3=A1danie
Parametre na z=C3=A1lo=C5=BEke s=C3=BA uveden=C3=A9 pri popise paletky <=
b>Pripojenie objektu - z=C3=A1lo=C5=BEka Ovl=C3=A1da=
nie.
Skript
Referen=C4=8Dn=C3=A1 premenn=C3=A1
Sl=C3=BA=C5=BEi na pomenovanie zobrazova=C4=8Da pre pou=C5=BEitie v skri=
pte formou referen=C4=8Dnej premennej.
Metad=C3=A1ta
Priradenie aplika=C4=8Dn=C3=BDch d=C3=A1t (metad=C3=A1ta) grafick=C3=A9mu objektu. Ak m=C3=
=A1 objekt nejak=C3=A9 metad=C3=A1ta, zobraz=C3=AD sa v tla=C4=8Didle meno =
prv=C3=A9ho z=C3=A1znamu metad=C3=A1t. Ak m=C3=A1 viac z=C3=A1znamov bude z=
a menom ",..." .
Udalos=C5=A5
V=C3=BDber uda=
losti pre zobrazova=C4=8D. Zoznam obsahuje nasledovn=C3=A9 udalosti:=20
Obsluha udalosti
Definovanie udalosti zvolenej v parametri Udalos=C5=A5.
Info text/URL
Info text
Definovanie informa=C4=8Dn=C3=A9ho textu, ktor=C3=BD sa zobraz=C3=AD for=
mou bublinkovej n=C3=A1povedy pri nastaven=C3=AD ukazovate=C4=BEa my=C5=A1i=
nad zobrazova=C4=8Dom po otvoren=C3=AD sch=C3=A9my v procese D2000 HI.
Mo=C5=BEnos=C5=A5 pou=C5=BEi=C5=A5 Slovn=C3=ADk (pre otvorenie stla=C4=8Dte CTRL+L).<=
/p>
URL
Definovanie URL adresy pre otvorenie internetovej str=C3=A1nky zo sch=C3=
=A9my. Adresa sa d=C3=A1 nastavi=C5=A5 aj zo skriptu sch=C3=A9my prostredn=
=C3=ADctvom funkcie %HI_SetOBJ=
URL.
Vzh=C4=BEad
=C5=A0t=C3=BDl
Definovanie =C5=A1t=C3=BDlu textov=C3=A9ho zobrazova=C4=8Da. Preh=C4=BEa=
d dostupn=C3=BDch =C5=A1t=C3=BDlov textov=C3=BDch zobrazova=C4=8Dov je uved=
en=C3=BD v nasleduj=C3=BAcej tabu=C4=BEke.
|
Zobrazova=C4=8D kreslen=C3=BD s r=C3=A1mikom aj =
s podkladom. |
|
3D efekt - zatla=C4=8Den=C3=BD zobrazova=C4=8D.<=
/td>
|
|
3D efekt - vypukl=C3=BD zobrazova=C4=8D. |
|
Zobrazova=C4=8D kreslen=C3=BD s 3D r=C3=A1mikom.=
|
R=C3=A1mik, Podklad a Text
Parametre R=C3=A1mik, Podklad a Text umo=C5=BE=C5=88uj=C3=BA definova=C5=A5 farby jednotliv=C3=
=BDch =C4=8Dast=C3=AD textov=C3=A9ho zobrazova=C4=8Da. Farba sa definuje v=
=C3=BDberom z ponuky farieb, ktor=C3=A1 sa otvor=C3=AD kliknut=C3=ADm na =
=C5=A1=C3=ADpku ved=C4=BEa pr=C3=ADslu=C5=A1n=C3=A9ho farebn=C3=A9ho pol=C3=
=AD=C4=8Dka.